Orijentirani na kupce
Svakodnevne aktivnosti povezujemo s utjecajem na kupca. Razvijamo sustave i međusobnu suradnju kojom gradimo izvrsno iskustvo kupovine u našim dućanima.
Organizacijska kultura rezultat je dugotrajnog procesa u kojem se stavovi, vjerovanja i ponašanja ljudi postupno oblikuju te predstavlja osobnost organizacije.
Osim onoga ŠTO radimo, veoma je važno i KAKO to radimo te kako komuniciramo i međusobno surađujemo.
Upravo zato Studenac prepoznaje važnost organizacijske kulture i želi je razvijati.
Jedna od smjernica koje nam pomažu i uče nas kako međusobno komunicirati i ponašati se su VRIJEDNOSTI.
Vrijednosti Studenca su putokaz i način kako se u kompaniji trebamo odnositi jedni prema drugima, kolegama, vanjskim suradnicima i svakako kupcima.
Svakodnevne aktivnosti povezujemo s utjecajem na kupca. Razvijamo sustave i međusobnu suradnju kojom gradimo izvrsno iskustvo kupovine u našim dućanima.
Strastveni smo u postavljanju i ostvarenju ciljeva. Prepoznajemo i zajedno slavimo ostvarene rezultate/pobjede.
Naš stav je profesionalnost - primjenjujemo ga u svemu što radimo.
Stvaramo suradnju i gradimo povjerenje u odnosima prema kupcima, kolegama te eksternim partnerima.