Studenac market
14.06.2021.

Ulaganje u edukacije za još uspješniji razvoj zaposlenika Studenca

Ulaganje u edukacije za još uspješniji razvoj zaposlenika Studenca

Vjerujemo da je cjeloživotno učenje iznimno važno i upravo je zbog toga Odjel ljudskih potencijala Studenca organizirao niz edukativnih radionica za svoje kolege.

Kako bismo stvorili uvjete u kojima će novi zaposlenici brzo pokazati svoj potencijal, postići učinkovitost i postati produktivni članovi timova, osnovali smo Edukativne centre Studenca. Radionica „Mentorstvo“ pomogla je, među ostalim, u razumijevanju važnosti odgovornog mentorstva, uloge komunikacije u mentorskom odnosu te razlike između korektivne i povratne informacije kao i u usvajanju vještina stvaranja mentorskog odnosa, komunikacijskih alata za djelotvornu komunikaciju te metodologije davanja povratnih informacija. U poludnevnim edukacijama sudjelovalo je ukupno 39 poslovođa od Istre do Dubrovnika.

Edukacija „Korektivna, ali motivirajuća povratna informacija“ održana je u ožujku, a na prvoj takvoj edukaciji ove godine sudjelovao je tim revizije Studenca. Dvodnevnu edukaciju vodila je stručnjakinja Davorka Biondić Vince, a cilj je bio svladati osnovne vještine asertivne komunikacije. Naš je tim revizije na edukaciji naučio kako prepoznati različite komunikacijske stilove i prilagoditi ponašanje situaciji. Osim toga, doznali su kako im komunikacija može pomoći u postizanju ciljeva te kako i zbog čega treba biti asertivan.

U travnju i svibnju održana je edukacija „Upravljanje promjenama i otpori“, na kojoj su sudjelovali direktori, voditelji i koordinatori. Edukaciju je vodila prof. psihologije, coach, edukator i trener s dugogodišnjim iskustvom Ljiljana Drenški Cvrtila. Neki od ciljeva edukacije bili su učenje i razumijevanje procesa promjena, upravljanje promjenama, razlikovanje reaktivnih od proaktivnih pristupa, načini kako se nositi s otporima, kako ih razumjeti i rješavati. Ova edukacija bila je polazišna točka koja je pomogla našim kolegama da razumiju procese promjena i otpora te primijene naučeno znanje u svakodnevnom radu.

Također, u travnju i svibnju održana su i dva modula razvoja za naše koordinatore prodaje. U svojem radu susreću se s različitim situacijama i zato im je ova radionica pomogla u svladavanju otpora, agresivnih ili pasivnih sugovornika i zanovijetanja te davanju konstruktivne i učinkovite povratne informacije. Edukaciju su vodile trenerice Vedrana Josipović i Vlatka Očić, koje imaju dugogodišnje iskustvo s retail kompanijama.

Radionice i edukacije nastavljene su i u lipnju, a naši kolege imali su priliku nadopuniti i usavršiti i znanje rada u programu Excel. Program je to kojim se naši kolege koriste u svakodnevnom radu, a bila je to izvrsna prilika da steknu dodatna znanja i učinkovito ih primijene.

Jedna od održanih lipanjskih edukacija je i izrada tzv. korisničkih persona, tj. profila kupaca Studenca, što kolegama koristi kao još detaljnija smjernica u definiranju ponuda te komercijalnih i marketinških aktivnosti. U skladu je to s našom misijom osluškivanja potreba kupaca i kvalitetnog odgovaranja na njih.

Navedene edukacije i radionice odvile su se u prvoj polovici 2021. godine, a naš tim iz Odjela ljudskih potencijala već priprema novi koristan program koji će obogatiti znanja i pomoći u kreiranju vještina te doprinijeti još uspješnijem razvoju zaposlenika Studenaca i u konačnici cjelokupnom poslovanju.

Isprintajte novost

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!