22.11.2021.

Predstavili smo novu komunikacijsku platformu 'I sitno i bitno'

Predstavili smo novu komunikacijsku platformu 'I sitno i bitno'

Studenac se neprestano razvija i raste, stoga naša nova komunikacija primjereno prati poslovni uzlet kompanije, a u središte stavlja upravo kupca i njegove potrebe.

Pozicioniramo se kao mali, pristupačni, praktični i upravo ono što kupcima treba nadohvat ruke. Ukratko, tu smo i za sitno i za bitno. Primjerice, mogu kupiti dnevne potrepštine, ali i artikle koji oplemenjuju njima važne prilike, poput boce finog vina, čokoladnih pralina i slično.

Od prethodno snažnog naglaska na lokacijskoj blizini, sada unaprijeđeno komuniciramo obogaćenost ponude i usluga zahvaljujući kojima spremno odgovaramo na potrebe kupaca i omogućujemo im cjelovito iskustvo kupnje. Također, naša je težnja mnogobrojnim aktivnostima njegovati odnose sa svojim dugotrajnim kupcima, a s novima ih graditi, usporedno jačajući prepoznatljivost kompanije i ostvarujući još veću bliskost s turistima, svojim vjernim ljetnim kupcima.

Pripremajući novu komunikaciju, pratili smo rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i pozorno promatrali i osluškivali svoje kupce. Anketiranjem i razgovorima doznali smo što je kupcima važno i na što se potrebno usredotočiti. U skladu sa svim saznanjima, definirali smo novi pristup kako bismo utvrdili željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupnje na novu razinu, a nastavljamo pratiti trendove u ponašanju kupaca te se prilagođavati dinamici i budućim zahtjevima i kupaca i samog tržišta.

Komunikaciju prate i promidžbeni spotovi, nastali u suradnji s kreativnom agencijom Futura DDB, a u glavnim ulogama našli su se Nadia Cvitanović i Mladen Kovačić, pod redateljskom palicom Đorđa Jovanovića.

Promidžbeni spot dostupan je u nastavku, a na poveznici doznajte kako smo se zabavljali na snimanju.

SPOT

Projekt uključuje pojačanu komunikaciju na svim kanalima, ali i posebne inicijative. Naime, komunikacijska platforma „I sitno i bitno“ iznjedrila je i simboličnu inicijativu prikupljanja novca koji će našim potrebitim sugrađanima sigurno mnogo značiti. Naime, uoči dolazećih blagdana, u svim trgovinama Studenca bit će postavljene kutijice za prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti štićenicima i potrebitima u regijama u kojima posluje Studenac.

Nastavljamo raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.

Isprintajte novost

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!