08.08.2022.

Studenac otvorio svoju prvu pop-up prodavaonicu

Studenac otvorio svoju prvu pop-up prodavaonicu

Početkom kolovoza, u kampu Sirena u Novigradu, otvorili smo svoju prvu Studenac prodavaonicu pop-up formata, a kupci će sve do kraja listopada svoju svakodnevnu kupnju tako moći obaviti u jedinstvenoj prodavaonici koju upotpunjuje i prigodna terasa.

Pop-up prodavaonica Studenca suvremenog je dizajna, a koncept se temelji na modernoj, jednostavnoj, ali efektnoj strukturi koja maksimalno koristi prostor manjih dimenzija i u konačnici pridonosi ugodnom iskustvu kupnje. Uz to je i mobilna te se premješta sukladno potrebama i fluktuaciji ljudi, a kao takva potpuno udovoljava potrebama zajednice. Također, kupcima je na raspolaganju i uređena terasa s prikladnim kutkom za opuštanje i uživanje.

Studenac otvorio svoju prvu pop-up prodavaonicu

Pop-up format kao još jedna inovativnost u poslovanju

Pop-up format opipljivi je primjer kako Studenac koristi inovativnost u svojem poslovanju, ovaj put otvaranjem potpuno drukčije prodavaonice koja slijedi principe proximity formata, a obogaćena je ponudom nestandardnog TO GO asortimana. Naime, jedna od istaknutih značajki prodavaonice upravo je pomno odabrani asortiman koji se temelji na posebno paketiranim proizvodima za brzo konzumiranje. Između ostaloga, dostupni su pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, vrhunske delikatese, alkoholna i bezalkoholna pića, raznovrsne grickalice i slatkiši, ali i neprehrambeni proizvodi poput kozmetike, higijenskih potrepština i hrane za kućne ljubimce. Važno je napomenuti kako je asortiman biran i prema specifičnim lokalnim potrebama kupaca, a i dalje će se prilagođavati ovisno o lokacijama i preferencijama kupaca.

Studenac otvorio svoju prvu pop-up prodavaonicu

Visoka lokalna integriranost pruža nam priliku da svoju ponudu što je više moguće uskladimo s potrebama pojedinih sredina. Primjerice, prodavaonica je trenutačno smještena u novigradskom kampu u frekventnom ljetom razdoblju i prilagođena je turistima i provođenju ljetnog odmora, a jednostavno se može preseliti i u urbanu sredinu te prilagoditi životnom stilu zaposlenih ljudi koji žive dinamično, ali uz to posebnu pozornost posvećuju kvaliteti života, kao i hrani.

Studenac je otvaranjem suvremene prodavaonice tako još jednom pokazao kako spretno koristi prednosti svojih malih formata koji objedinjuju pozicioniranje na ključnim lokacijama i pomno osmišljenu ponudu na korak do kupaca. Ujedno, inovativni format pop-up prodavaonice potaknut će još intenzivniji organski rast i razvoj Studenca koji sustavno širi svoju prodajnu mrežu i danas u Hrvatskoj broji preko 1000 prodavaonica.

Studenac otvorio svoju prvu pop-up prodavaonicu

Isprintajte novost

Prikazane cijene su preračunate po fiksnom tečaju u iznosu od 1 EUR = 7,53450 HRK

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!