Pemo i Lonia postaju Studenac
.jpg)
Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje 38 prodavaonica Pema i 300 prodavaonica Lonie s identitetom Studenca (rebranding) te finalno usklađivanje internih procesa. Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonie postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj. Potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka iduće godine.
Studenac je dodatno učvrstio status omiljene trgovine-susjeda
Akvizicije su uz organski rast važan dio poslovne strategije Studenca, a kompanija je već prethodno preuzela i uspješno integrirala lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. Svaki je poslovni uspjeh Studenca ujedno i uspjeh svih njegovih zaposlenika, stoga se posebna briga pridaje i integracijskom procesu zaposlenika kojima se pristupa sustavno, organizirano i pažljivo. Uz aktivnu komunikaciju tijekom procesa, za čak 1700 zaposlenika Pema i Lonie nude se i razne dodatne pogodnosti poput programa mentorstva, edukacija te integracijskog paketa nagrada. Također, tu je i veća mogućnost napredovanja i otvaranja novih radnih pozicija unutar brzorastuće Studenac mreže.
Preuzimanjem Pema i Lonie Studenac je dodatno učvrstio svoj položaj i status omiljene trgovine-susjeda, koji se nalazi na korak do svojih kupaca u čak 15 hrvatskih županija i Gradu Zagrebu.
Pogledajte kako su neke od Lonijinih prodavaonica izgledale prije, a kako izgledaju sada nakon preuređenja i rebrandinga u fotogaleriji.