Studenac na Marketing summitu – budućnost retail marketinga je u digitalizaciji i personalizaciji

Domaći i međunarodni marketinški stručnjaci okupili su se 27. travnja u Zagrebu na Marketing Summitu u organizaciji InStore magazina na kojem su se prezentirali najbolji, najaktualniji i najefikasniji primjeri i strategije marketinga u domeni retail i FMCG marketinga te predstavili najnoviji marketinški pristupi u Hrvatskoj, regiji i svijetu.
Miranda Mladin, direktorica marketinga, sudjelovala je na okruglom stolu "Retail marketing strategije – što će biti u fokusu 2023.?" na kojem je prisutnim marketingašima predstavila dosadašnju i buduću plovidbu Studenca kroz nemirne i izazovne vode retail marketinga. Naglasivši naš proximity format po kojem smo jedinstveni i koji nas diferencira od konkurencije, predstavila je glavne smjernice marketinške strategije koja uključuje sve dostupne marketinške kanale i alate, a kako bismo podignuli svijest o brendu i njegovim vrijednostima te pomladili našu skupinu kupaca.
Tako smo, uz ostale kanale, ove godine po prvi puta prisutni i na TikToku, a omjer oglašavanja u Studencu preteže na stranu imidž kampanja, za razliku od ostalih retailera, koji gotovo 80% kampanja provode zbog akcijskih oglašavanja. Govorilo se i o sve većoj važnosti programa vjernosti te je Miranda istaknula aplikaciju „Moj Studenac“ koja će pomoću analize podataka našim vjernim kupcima ponuditi personalizirane ponude i akcije prema njihovim potrebama i kupovnim navikama. Središnji dio razgovora bio je rezerviran za uvijek vruću temu svih retailera – cijene i posljedice konverzije na euro – u kojem je naglašeno kako je Studenac cijene preračunavao bez njihovog podizanja.
Studenac je spreman na izazove budućnosti
Povećanje cijena posljedice su vanjskih ekonomskih faktora, prije svega inflacije koja je natjerala sve u lancu da povise cijene, no retaileri su u tom lancu najvidljiviji i stoga na udaru javnosti zbog čega Studenac izlazi ususret svojim kupcima brojnim redovitim akcijama i popustima na policama i u programu vjernosti. Da je Studenac potpuno spreman na nove izazove budućnosti, u kojim su personalizacija i digitalizacija imperativ svih retailera koji žele ostati relevantni na tržištu, Miranda je podcrtala pokretanjem našeg centra izvrsnosti koji prikuplja i obrađuje podatke za kreiranje budućih marketinških strategija i kampanja, uključujući i aplikaciju te prisutnošću na platformama za online prodaju.
„Predavanja koja smo imali prilike čuti na konferenciji su nam iznimno korisna jer su nam pružila uvid u nove trendove i načine približavanja kupcima i zadovoljavanja njihovih potreba, povećavanja vrijednosti i vidljivosti brenda te nam odškrinula prozor u uzbudljivi svijet marketinga koji nas čeka u budućnosti. Ujedno nam je pomogla da smjestimo našu kompaniju, strategije i planove koje planiramo na kartu domaćeg i svjetskog retail marketinga. Veseli me što mogu zaključiti da smo mi u Studencu spremni na izazove budućnosti“, izjavila je Miranda Mladin.