Na dvodevnom druženju s hrvatskim i europskim novinarima, Studenac predstavio strateško partnerstvo s Infobipom
.jpg)
Na dvodnevnom druženju s novinarima iz cijele Hrvatske i nekoliko europskih zemalja u Pučišćima na Braču i u Omišu, Studenac je prisutnim predstavnicima medija prezentirao dosadašnji rast i razvoj naše kompanije, te predstavio novi projekt pokrenut u partnerstvu s Infobipom.
Michal Senzuk, predsjednik Uprave Studenca, ispričao je jedinstvenu i inspirativnu priču o razvoju i transformaciji Studenca u najveći proximity maloprodajni lanac u Hrvatskoj s gotovo 1100 prodavaonica. Dosadašnji uspjeh Studenca, ali i planove za budućnost Senczuk je podijelio s predstavnicima medija prvog dana druženja, dok je drugi dan bio rezerviran za predstavljanje strateškog partnerstva s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip kako bi osmislili i implementirali inovativna rješenja za komunikaciju s kupcima koja će pridonijeti povećanju lojalnosti i ubrzati rast Studenca.
“Iznimno nam je drago jer udružujemo snage s Infobipom kako bismo i na ovaj način nastavili poboljšavati zadovoljstvo kupaca i to na projektu koji je prvi takve vrste u Hrvatskoj. Veliki trud našeg tima već nas je doveo do vodeće pozicije u domaćem maloprodajnom sektoru po broju trgovina, ali još nismo gotovi. Nastavit ćemo rasti zahvaljujući ovakvim inicijativama koje se zasnivaju na digitalnim tehnologijama, ciljajući na tržišni udio veći od 10 % i položaj među tri najveća hrvatska trgovca po prihodima u sljedeće tri godine,” izjavio je Michał Seńczuk.
Inovativan projekt brže i jednostavnije komunikacije s kupcima, jedinstven na hrvatskom tržištu, predstavila je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije. Istaknula je da će strateško partnerstvo s prvim hrvatskim jednorogom unaprijedit iskustvo kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa za komunikaciju sa Studencem. Nova će usluga pomoći Studencu u pružanju iskustva kupovine i odgovaranju na rastuća očekivanja kupaca za bržom i lakšom interakcijom. Primjerice, moći će saznati lokaciju najbliže trgovine i druge važne informacije vezane uz kupovinu u Studencu. Infobip će zauzvrat dobiti uvid u potrebe lanaca s proximity formatom, pomažući mu u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.
Osim na hrvatskom, interaktivna usluga bit će dostupna i na engleskom jeziku, što će olakšati povezivanje poslovanja Studenca s milijunima turista koji svake godine posjećuju Hrvatsku.
Iz lokalne dalmatinske obiteljske tvrtke Studenac je izrastao u nacionalnog lidera u proximity formatu, nudeći konkurentsku prednost “vrijednost za vrijeme” te fokusirajući se na razumijevanje i zadovoljavanje potreba kupaca. Novim kanalom komunikacije nastavit će se usmjerenje Studenca na 'I sitno i bitno' u svakodnevnom poslovanju kako bi i dalje bili što bliže svojim kupcima nudeći im rješenja primjerena za proximity format Studenca i istovremeno u skladu s potrebama kupaca.