Studenac market
15.04.2024.

Studenac i Futura DDB osvojili broncu na IdejiX za kampanju „Susjedi“

Studenac i Futura DDB osvojili broncu na IdejiX za kampanju „Susjedi“

Kreativna kampanja „Susjedi“ osvojila je treće mjesto na nacionalnom natjecanju u kreativnosti IdejaX na Danima komunikacija koji su se održali od 11. do 14. travnja u Rovinju.

Marketing tim Studenca pod vodstvom direktorice Mirande Mladin i voditeljice marketinške komunikacije i brenda Željke Ore, a u suradnji s marketinškom agencijom Futura DDB, oduševio je stručni žiri marketinškom kampanjom i prvom sezonom serijala „Susjedi“.

„Iza ovog godišnjeg serijala humorističnih, a svakodnevnih potrošačkih zgoda, stoji jedno iskonsko sustvaralaštvo našeg marketing odjela, kreativne i digitalne agencije te naših glavnih aktera. Nadamo se da će se široj javnosti; našim trenutnim, ali i svim budućim kupcima, svidjeti i serijali pripremljeni za ovu godinu, a do tada, nama ostaje jedno - nastaviti osluškivati želje i potrebe naših kupaca te se potruditi biti još bolji. U svakom smislu te riječi“, izjavila je direktorica marketinga Miranda Mladin.

Zahvalni smo našim omiljenim susjedima Maji Šuput, Marijani Batinić, Goranu Bogdanu, Nadiji Cvitanović, Mladenu Kovačiću i Petri Kraljev. Akteri kampanje javne su osobe koje slikovito prenose željene poruke u skladu sa svojim karakterom, a s kojima se publika mogla emotivno povezati.

Nagrađene zabavne epizode u najšarmantnijoj kvartovskoj trgovini snimane su pod redateljskim palicama Đorđa Jovanovića i Miše Terzića, s producentima Anom Šolajom i Krasom Gančevom u produkcijskim kućama Centralna jedinica i Bunker.

Serijalom "Susjedi", Studenac i dalje nastavlja tradiciju donošenja osmijeha na lica građana, ali i snažno naglašava svoju ključnu misiju: biti više od trgovine, biti susjedom koji je uvijek tu za svoje kupce, u svakom trenutku, za sve što im je potrebno, neovisno o tome radi li se o sitnom ili bitnom, susjedom koji im prvi padne na pamet kada se izgovori rečenica „Idem skoknuti po“. Inspirirani stvarnim životnim situacijama, svakodnevnim potrebama kupaca i autentičnim iskustvima, "Susjedi" oživljavaju duh zajedništva koji Studenac sustavno promiče. Naime, svakodnevni susreti u Studencu postaju prilike za stvaranje novih priča, bilo razmjenom osmijeha i razgovorom s prodavačima i kupcima, bilo kroz pogodnosti koje pruža aplikacija "Moj Studenac".

Isprintajte novost

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!